igimex igimex .

igimex

خريد و فروش تازه ترين پياز صادراتي 1402 با كيفيت و قيمت ارزان

پياز صادراتي يكي از منابع درآمد زاي كشورها مي باشد. مناطقي از جهان كه قابليت رشد و پرورش انواع پياز را دارند، صادركنندگان برتر انواع پياز سفيد، پياز زرد و پياز قرمز به شمار مي‌روند.

ارزش فروش پياز صادراتي !
ميزان فروش جهاني پياز توسط تمام كشورهاي صادر كننده، چيزي حدود سه و نيم بيليون دلار در سال ۲۰۱۸ به ثبت رسيده است. اين رقم، سهم قابل توجهي را از صادرات پياز در جهان نسبت به صادرات ساير ميوه، صيفي جات و سبزيجات به خود اختصاص داده است.

فرايند صادرات پياز و فروش جهاني نسبت به سال ۲۰۱۸ با ارزشي حدود ۱۰ ميليون درصد، رشد مثبت داشته است. همچنين بررسي ارزش پياز از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ با رقمي حدود ۴ درصد رشد مثبت، موجب توسعه درآمد و رشد منابع اقتصادي كشورهاي صادركننده گشته است. از ميان كشورهاي جهان، كشورهاي اروپايي در سال ۲۰۱۸ ، بيشترين ميزان صادرات پياز را از نظر ارزش دلاري با حدود يك و نيم ميليارد دلار براي خود ثبت كرده‌اند.

اين رقم، چيزي بيشتر از يك سوم درآمد جهاني مي باشد. اين سهم بر اساس درصد صادرات، حدود ۳۵ و نيم درصد است. رتبه دوم كشورهاي صادركننده پياز در جهان براي كشورهاي آسيايي با سهم حدود ۳۲ درصد و براي كشورهاي آمريكاي شمالي، رقمي حدود ۳۰ درصد ثبت شده است.

خريد و فروش پياز در كشورهاي آفريقايي با سهم حدود ۱۶ درصدي بوده و كشورهاي آمريكاي لاتين به جز كشور مكزيك، سهمي حدود سه و نيم درصد از پياز صادراتي را از آن خود كرده‌اند. كشورهاي نيوزلند و استراليا در صادرات پياز، سهمي معادل دو و نيم درصدي را دارند.


برچسب: خريد پياز صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۲:۲۲ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

نگاهي بر بازار جهاني خريد و فروش خرما صادراتي

طبق آماري كه در سال 2018 در خصوص بررسي بازار خريد و فروش خرما صادراتي در جهان ثبت شده است، برترين صادر كننده و توليد كننده اين ميوه پر طرفدار و همچنين ميزان توليد و ارزش صادراتي آن مورد ارزيابي قرار گرفت.

بر اساس اين يافته ها، برترين توليد كننده خرما صادراتي، كشور مصر؛ برترين صادر كننده، كشور تونس و برترين وارد كننده خرما، كشور هندوستان معرفي شده است. ميزان حجم توليد خرما در كشورهاي توليد كننده در جهان، رقم معادل 3/7 دلار در هر ماه گزارش شده است؛ اين رقم به صورت ماهانه چيزي حدود 2 درصد رشد مثبت مي باشد.

ارقام مربوط به بخش صادرات نشان مي دهند كه ميزان حجم صادراتي خرما صادراتي در بازار جهاني رقمي حدود 8/5 ميليون تن بوده است كه اين رقم در هر سال حدود 4 درصد با رشد مثبت مواجه مي‌شوند.

همچنين اطلاعات بازار خريد و فروش خرما صادراتي در خصوص واردات نيز به ثبت رسيده است و چيزي حدود 1/5 بيليون تن گزارش شده كه اين عدد در هر سال حدود 16 درصد رشد مثبت دارد. با بررسي نمودارهايي كه در هر قسمت در مورد خرما منتشر شده، نتايج به اين صورت گزارش مي شود:

ميزان توليد جهاني خرما در مقايسه با يك ماه اخير با يك نوسان قابل توجه تقريباً در حد ثابت گزارش شده است.
صادرات خرما از سال 1997 تا 2016 با رشد مثبت و نسبتاً صعودي روبرو بوده است.
واردات خرما از سال 1999 تا سال 2018، صعودي و همچنان در حال پيشرفت مي باشد.

قيمت خرما صادراتي


برچسب: خرما صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۷:۴۰ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

گوجه صادراتي در چه طبقه اي از ميوه ها قرار دارد و خواص آن چيست ؟

از نقطه نظر طبقه بندي ميوه ها، گوجه فرنگي، فرازگرا يا كليماكتريك محسوب مي شود به اين معنا كه پس از چيده شدن از بوته نيز امكان رسيدن آن وجود دارد. به همين دليل، نيازي نيست كه گوجه صادراتي لزوما بر روي بوته باقي بماند تا فرايند رشد خود را به طور كامل طي كند يا به اصطلاح به خوبي رسيده شود.

همين ويژگي، امكان برداشت زودتر از موعد گوجه فرنگي را براي حمل و نقل به مناطق دور دست فراهم مي كند. گوجه فرنگي ميزان بسيار كمي گاز اتيلن توليد مي كند، با اين حال نسبت به اين گاز حساس بوده و در زمان نگهداري يا حمل و نقل براي صادرات، بايد از ميوه هايي كه توليد گاز اتيلن دارند، دور نگه داشته شود.

ويتامين هاي آ و سي، اسيد فوليك و بتاكاروتن به وفور در گوجه فرنگي يافت شده و اين گياه، داراي مقدار كمي از ويتامين هاي ب۱، ب۲، ب۳ و ب۵ است. بالا بودن سطح آنتي اكسيدان موجود در گوجه فرنگي، آن را به يك گزينه خوب براي محافظت از بدن در مقابل راديكال هاي آزاد تبديل كرده و در نتيجه اين سبزي از بروز سرطان جلوگيري مي نمايد.

گوجه فرنگي علاوه بر رفع ضعف و بي حالي و خستگي، سيستم عصبي، قلب و گردش خون را تقويت مي كند. معمولا به بيماران مبتلا به دردهاي مفصلي، روماتيسم و نقرس توصيه مي شود كه گوجه فرنگي را حتما در برنامه غذايي خود جاي بدهند.

گوجه فرنگي مي تواند مسموميت هاي مزمن را برطرف كرده و مصرف آن باعث درمان يبوست، دفع رسوبات ادراري و زوايد صفراوي مي شود. در نهايت ويتامين آ موجود در گوجه فرنگي، بينايي را بهبود داده و از سلامت پوست و شادابي آن محافظت مي كند.

https://igimex.com/food/fa/%DA%AF%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-2/

 

گوجه صادراتي


برچسب: گوجه صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۳:۳۳ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

حجم توليد و صادرات زعفران ايران چقدر است؟

لازم است بدانيد توليد و صادرات زعفران ايران سال گذشته ۳۳۶ تن بوده كه بخش عمده آن تحت عنوان زعفران صادراتي توسط تاجران زعفران به كشور هاي مختلف دنيا صادر شده است. بنابر گزارش وزارت جهاد كشاورزي، ايران سال گذشته ۲۰۳ تن زعفران به ارزش ۲۸۶ ميليون دلار صادر كرده است و به عنوان بزرگ ترين توليد كننده زعفران در دنيا حدود 90 درصد توليد اين محصول را در اختيار دارد.

كدام كشورها مخاطب صادرات زعفران ايراني هستند؟
كشور هايي نظير عمان، روسيه، امارات متحده عربي، اسپانيا، ايتاليا، آمريكا، هند، فرانسه، سوئد، آرژانتين، عربستان سعودي، هنگ كنگ، بريتانيا و سوئيس از بهترين خريداران زعفران صادراتي ايران به شمار مي روند به همين جهت اگر قصد صادرات زعفران ايراني را داريد با يكي از واسطه هاي واردات اين كشور ها وارد معامله شده و به سود خوبي دست يابيد. اما از همه اين ها مهم تر مي توان به كشور هايي نظير روسيه و عراق اشاره داشت.

خوشبختانه مردم اين دو كشور ميانه خوبي با كالاي ايراني دارند و در تمامي شرايط، حمايت خود از محصولات مرغوب ايراني را بيان نموده اند مبحث صادرات زعفران به روسيه امروزه به طور چشم گيري سود آوري دارد و به دنبال آن مي توانيد روي صادرات زعفران به عراق نيز حساب باز كنيد زيرا ارسال زعفران صادراتي به اين كشور ها نيز رونق بسيار خوبي دارد.

https://igimex.com/food/fa/%D8%B2%D8%B9%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-2/

توليد زعفران صادراتي


برچسب: زعفران صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۶:۴۹ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

خريد و فروش بهترين خرما صادراتي 1402 با مناسب ترين قيمت !

خرما صادراتي يك ميوه خوشمزه است كه از نخل خرما بدست مي‌آيد. درخت نخل خرما، بومي مناطق خليج فارس و برخي از كشورهاي خاورميانه مي ‌باشد. صدها گونه و نژاد از نخل خرما وجود دارد كه محصولات متنوعي در نقاط مختلف جهان حاصل مي كنند.

خريد و فروش خرما صادراتي در تمام جهان انجام مي‌گيرد. برخي از كشورهاي پيشرفته جهان كه امكان دسترسي به نخل خرما را ندارند، به دنبال توسعه تحقيقات خود هستند تا بتوانند اين ميوه پر طرفدار را براي بازارهاي منطقه‌اي فراهم كنند.

در بخشي از ايالات متحده آمريكا دو گونه از نخل خرما مي تواند رشد كند. در اواخر دهه ۱۸۰۰ وزارت كشاورزي آمريكا شعبه اي را ايجاد كرد كه هدف از تاسيس آن يافتن محصولات جديدي از انواع خرما بود كه بتواند هم از نظر اقتصادي مهم باشد و هم بتواند به عنوان يك محصول كشاورزي به كشاورزان و بازرگانان منطقه معرفي گردد.

در كشور ايالات متحده آمريكا، بهترين منطقه براي رشد درختان نخل خرما كاليفرنياي جنوبي است؛ پس از آن ايالت آريزونا، بهترين شرايط را براي رشد نخل خرما دارند؛ ايالت‌ هاي ديگر نظير فلوريدا، نوادا، يوتا و تگزاس نيز داراي شرايط رشد خرما هستند.


برچسب: خرما صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۸:۰۹ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

چرا فلفل دلمه صادراتي ايران نسبت به ساير كشور ها محبوبيت بالاتري دارد؟

پاسخ به اين سوال را مي توان از چند بُعد بررسي نمود اما در درجه اول بايد به اين نكته توجه داشت كه ايران به جهت برخورداري از آب و هواي 4 فصل، امكان كشت مرغوب ترين نوع سبزي جات و سيفي جات را براي توليد كننده فراهم مي آورد و به دليل وجود خاك حاصل خيز و شرايط جوي مساعد بهترين فلفل دلمه صادراتي در ايران كشت مي شود.

فلفل دلمه ايران در كشور هاي مختلف از جمله امارات، عمان، قطر، كويت، عراق و روسيه طرفداران زيادي دارد و شما مي توانيد اين محصول را از توليد كنندگان داخلي به طور مستقيم خريداري نموده و به روش هاي مختلف به كشور هاي ذكر شده و يا ساير كشورهايي كه در اين مقاله نامي از آن ها برده نشده است ارسال نماييد.

اما براي صادرات فلفل دلمه اي رنگي بايستي موارد زير را مد نظر قرار دهيد تا بتوانيد در اين حرفه به موفقيت هاي بالايي دست يابيد و محصولات ايراني را به بهترين نحو به كشور هاي خارجي معرفي كنيد تا جايگاه ايران در خصوص امر صادرات مستحكم شده و نام ايران در كنار ساير رقباي قدرتمند بيش از پيش بدرخشد.

https://igimex.com/food/fa/%D9%81%D9%84%D9%81%D9%84-%D8%AF%D9%84%D9%85%D9%87-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-2/

 


برچسب: فلفل دلمه صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۹:۱۲ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

تازه ترين كشمش صادراتي 1402 با قيمت ويژه و مناسب جهت خريد و فروش

كشمش صادراتي جايگاه سوم را به كشور ما جهت ارسال به كشور هاي ديگر داده است و پس از كشور هاي تركيه و آمريكا قرار مي گيرد. همانطور كه مي دانيد كشمش همان انگور خشك شده است و در بازار ايران، انواع و اقسام كشمش را بسته به نوع انگور، شرايط خشك كردن و مواد افزودني به آن، مي توان يافت. همچنين به دليل امكان نگهداري طولاني مدت اين محصول در شرايط خشك و خنك، در تمام طول سال مي توان به خريد كشمش و فروش آن اقدام كرد.

در چه صورتي مي توان به بالا ترين كيفيت كشمش صادراتي دست يافت؟
اولين نكته اي كه بايد درباره مرغوبيت كشمش صادراتي بدانيد، آن است كه بهترين نوع محصول كشمش با خشك كردن انگور رسيده در هواي آزاد (زير نور خورشيد يا در سايه) و بدون افزودن هيچ گونه مواد شيميايي و گوگرد حاصل مي شود. در اين مقاله با عمده ترين شهرهاي توليد كننده كشمش در ايران، نحوه آماده سازي اين محصول براي صادرات، مقاصد اصلي ارسال كشمش و انواع كشمش توليدي در كشورمان، آشنا خواهيد شد.

 


برچسب: كشمش صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۱:۰۹ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

چگونه بهترين عسل صادراتي 1402 را با عالي ترين قيمت خريداري كنيم؟

عسل صادراتي ايران با استانداردهاي بين المللي اصالت و كيفيت! ايران يكي از بزرگ ترين صادر كنندگان عسل مرغوب است كه در سراسر جهان طرفداران زيادي دارد. چرا كه همه مردم دنيا مي دانند كه ايران يكي از بهترين پرورش دهندگان زنبور عسل است و به جهت برخورداري از منابع غني و پوشش هاي گياهي گوناگون، بهترين عسل طبيعي را توليد و روانه بازار مي كند.

اگر قصد صادر كردن عسل ايران را داريد با شما صفر تا 100 صادرات عسل، قوانين صادرات عسل و كشور هاي طرفدار عسل ايران را در ميان خواهيم گذاشت. هم چنين به عنوان يك تاجر عسل بايد اطلاعات لازم در خصوص خريداران عسل و نكات مهم براي نفوذ و بازاريابي خارجي را كسب كنيد.

لذا اگر قصد فعاليت در اين حيطه را داريد خواندن ادامه اين مقاله را به شما پيشنهاد مي دهيم. در ابتدا براي شما خواهيم گفت كه چه كشور هايي را مي توان براي صادرات و فروش عسل انتخاب نمود تا به بهترين سود دست يابيد.

عسل صادراتي


برچسب: عسل صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۴:۳۴ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

خريد و فروش بهترين بادمجان صادراتي با ويژه ترين قيمت !

بادمجان صادراتي از خانواده صيفي جات و گياهاني نظير گوجه فرنگي و فلفل است. بسياري از انواع گونه هاي بادمجان شبيه به محصولات زراعي گوجه فرنگي و فلفل كاشته مي شوند؛ برخي از انواع بادمجان، بومي يك منطقه هستند؛ برخي ديگر به صورت گلخانه‌اي در شرايط كنترل شده كاشته مي شوند.

بادمجان هاي بومي مناطق گرمسير معمولاً گياهاني هستند كه در فصل گرما بهتر رشد مي كنند و بنابراين نسبت به سرماي هوا آسيب پذير هستند. بازار صادرات بادمجان، خريد و فروش بادمجان صادراتي در انواع گونه هاي مختلف در بازارهاي جهاني بسيار مورد استقبال واقع شده است.

در حقيقت، اين گونه مختلف بادمجان است تعيين مي كند كه شكل ظاهري و رنگ بادمجان‌ ها چگونه باشد؛ به عنوان مثال، انواع بادمجان مشكي، بادمجان قرمز و بادمجان سفيد، گونه هاي رنگ روشن و تيره هستند. همچنين فروش بادمجان در شكل هاي مختلف به صورت بادمجان هاي تخم مرغي شكل، بادمجان گرد و بادمجان هاي دراز و كشيده در دسترس است. قيمت بادمجان صادراتي با توجه به رنگ بادمجان، گونه گياه و شكل آن متغير است.

در برخي از مناطق، مصرف انواع بادمجان صادراتي بنفش رنگ با شكل دراز و كشيده متداول است و در برخي موارد نيز از بادمجان هاي گرد براي مصارف مختلف استفاده مي‌شود. انواع بادمجان كه در كشورهاي آسيايي توليد مي شود تقريباً داراي شكل كشيده و دراز هستند و البته برخي از گونه ‌هاي بادمجان گرد نيز در ميان آنها ديده مي شود. يكي از عوامل موثر در قيمت بادمجان صادراتي، ميزان عرضه و تقاضا در بازار است.

از نظر تغذيه اي، بادمجان ها خوراكي هاي كم چربي، پروتئين و كربوهيدرات هستند؛ بادمجان حاوي مقادير نسبتاً اندكي ويتامين ها مي باشد و سرشار از مواد معدني بوده و ويتامين هاي B1 و B6 و مس، منگنز و پتاسيم در بادمجان وجود دارد. مصرف روزانه مقدار مشخصي از انواع بادمجان صادراتي مي تواند حدود ۱۰ درصد از فيبر روزانه بدن را در رژيم غذايي روزانه تأمين كند.

 

بادمجان صادراتي


برچسب: بادمجان صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۲:۰۷ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

خريد و فروش تازه ترين گوجه صادراتي با كيفيت و قيمت ويژه !

گوجه صادراتي با بهترين شرايط فروش و قيمت به شما عرضه مي گردد. گوجه فرنگي نوعي ميوه بومي آمريكاي جنوبي و مركزي است كه امروزه در انواع و اشكال مختلف در سراسر جهان پرورش داده مي شود.

گرچه از نقطه نظر گياه شناسي، گوجه فرنگي در دسته ميوه ها جاي دارد، اما به دليل كاربردها و خواصش، در بيشتر مناطق دنيا در گروه سبزيجات و صيفي جات شناخته مي شود. خريد و فروش گوجه صادراتي از آن جهت اهميت دارد كه از اين گياه، هم به صورت خام و هم پخته در تهيه انواع غذا، سس و نوشيدني استفاده شده و در رژيم غذايي مردم بيشتر كشورهاي جهان جاي دارد. در حدود سه ميليون هكتار از كل مساحت اختصاص داده شده به تره بار در سراسر جهان، به كشت گوجه فرنگي اختصاص دارد و اين ميزان، تقريبا يك سوم اين سطح را تشكيل مي دهد.

گوجه صادراتي


برچسب: گوجه صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۲:۰۱ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)