igimex igimex .

igimex

ارتباط موثر با بازار هدف در صادرات پياز

يكي ديگر از عواملي كه مي‌تواند شركت‌هاي فعال در حوزه خريد و فروش پياز صادراتي را موفق كند، برقراري ارتباط موثر با بازار هدف است. ارتباطات، نقش موثري در بازار تجاري ايفا مي كند. با يك ارتباط موثر مي توانيد كيفيت و قيمت پياز را به خريدار اعلام كنيد؛ حتي در صورت امكان براي فروش تخفيفات قابل ملاحظه اي را نيز در نظر بگيريد. به اين ترتيب، مشتري شما براي هميشه، مشتري شما باقي خواهد ماند.

يكي ديگر از عوامل موفقيت براي برقراري ارتباط در بازار پياز، ارسال نمونه هاي صادراتي براي مشتريان خارجي است. شركت ها بايد سعي كنند بهترين نمونه هاي محصولات پياز را براي مشتريان خود ارسال كنند. به اين ترتيب مشتريان به راحتي مي توانند براي خريد نهايي، تصميم گيري نمايند.

https://igimex.com/food/fa/%d9%be%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c/

پياز صادراتي


برچسب: پياز صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۹:۴۲ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

در چه زمان و با چه روشي، مي توان كار چيدن گوجه صادراتي را براي ارسال به مناطق دور دست انجام داد؟

اولين نكته آن است كه براي چيدن گوجه فرنگي، حتما بايد از قيچي استفاده شود. از نظر زماني، براي اينكه گوجه صادراتي داراي رنگ مطلوب در هنگام رسيدن به مقصد باشد، بايد آن را قبل از رنگ گرفتن كامل و قرمز شدن، چيده شود.

اين زمان، بسته به نوع گوجه، فصل كاري و مدت زماني كه محصول تا رسيدن به مقصد در راه مي ماند، متغير است. در واقع، با توجه به فاكتورهايي كه گفته شد، گوجه صادراتي را از زماني كه نارنجي رنگ است تا زماني كه به قرمز كم رنگ مي رسد، مي چينند.

https://igimex.com/food/fa/%DA%AF%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-2/

قيمت گوجه صادراتي


برچسب: گوجه صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۴:۵۶ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

آيا انواع كشمش صادراتي را كه در كشور ما توليد مي شود مي شناسيد ؟

تمامي انواع كشمش داراي مزايا و ويژگي هاي مخصوص به خود هستند، كه اين محصول را از محبوبيت بسيار زيادي در بين مشتريان داخلي و خارجي برخوردار مي كنند. كاهش فشار خون، كمك به درمان كم خوني، محافظت از استخوان ها، پيشگيري از سرطان، تامين ويتامين هاي مورد نياز، بهبود عملكرد رگ ها و مقابله با مشكلات معده، تنها چند مورد مختصر از مزاياي بي شمار كشمش به شمار مي روند. در اين بخش از مقاله، با انواع كشمش صادراتي و نقاط قوت هر كدام از آنها آشنا خواهيد شد.

كشمش تيزابي :
كشمش تيزابي داراي دو نوع عمده دانه دار و بي دانه بوده و رنگ هاي مختلفي در طيف زرد روشن تا قهوه اي مايل به زرد دارد. در فرايند خشك كردن كشمش تيزابي از افزودني هاي مجاز قليايي استفاده مي شود.
كشمش سلطاني:
اين نوع كشمش از نوعي انگور با دانه هاي ريز به دست مي آيد و معمولا براي استفاده در پلو خريد و فروش مي شود. كشمش سلطاني محصول شهرستان تاكستان بوده و ايران، اين كشمش را به كشور هاي ديگر نيز ارسال مي كند و از ان به عنوان كشمش صادراتي استفاده ميكند.

كشمش آفتابي:
اين نوع كشمش از خشك كردن ميوه رسيده انواع انگور بي دانه در نور مستقيم خورشيد به دست مي آيد. كشمش آفتابي رنگ قهوه اي دارد.

كشمش طلايي:
براي خشك كردن اين نوع كشمش صادراتي از دود گوگرد استفاده شده و كشمش طلايي در رنگ هاي زرد كهربايي و قهوه اي روشن به فروش مي رسد.

كشمش سبز:
در كشور ما، معروف ترين كشمش، همان نوع سبز قلمي است كه به عنوان تنقلات و در آجيل كاربرد دارد. كشمش سبز حاصل خشك كردن انگور دانه دار، بلند و كشيده با استفاده از گوگرد است.

مويز:
مويز يا كشمش بي دانه، از انگور شاهاني به دست مي آيد و نسبت به كشمش عادي كوچكتر و داراي رنگ تيره تر بوده و طعم تندتري دارد.

كشمش صادراتي


برچسب: كشمش صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۱:۴۰ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

كاربرد خدمات اينترنتي براي بازاريابي صادراتي جهت ارسال پياز!

شركت هاي صادر كننده پياز صادراتي لازم است براي حضور فعال در فضاي اينترنت يك وب سايت آنلاين راه اندازي كنند؛ سپس محتواهاي متناسب با فعاليت خود را در وب سايت منتشر كرده و اطلاعات كسب و كار خود را همواره به روز نگه دارند.در خصوص فرآيند خريد و فروش پياز، تمام اطلاعات مربوط به اين حوزه بايد در وب سايت شركتي ثبت شود. تصاوير بايد در بالاترين كيفيت باشند به نوعي نظر مشتري را به خود جلب كنند.
 

 در مرحله بعدي، براي موفق شدن در فضاي اينترنت و استفاده از روش‌هاي بازاريابي آنلاين براي صادرات و واردات پياز، لازم است كه به اصول بهينه سازي براي موتورهاي جستجوگر توجه داشته باشيد. در همين راستا در شبكه هاي اجتماعي و سايت هاي اشتراك كسب و كار حضور داشته باشيد.

قيمت پياز صادراتي


برچسب: پياز صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۰:۵۷ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

انواع گوناگون زعفران چه تفاوتي با يكديگر دارند؟

زعفران صادراتي ايران انواع مختلفي دارد كه بسته به همين نوع از اسم هاي متفاوتي برخوردار است. اما شايد دانستن اين نام ها براي يك فرد خارجي كه فقط زعفران را خريداري و مصرف مي كند چندان مهم نباشد.

اما براي صادركنندگان، واردكنندگان و به طور كلي تاجران حائز اهميت است. بنابراين اطلاعاتي كه در ادامه بيان شده اند در راستاي شناخت بهتر و عميق تر زعفران و معرفي اين محصول به تاجران خارجي است. انواع زعفران شبيه به هم نبوده و از تفاوت هايي برخوردارند، لذا پيش از اقدام به امر صادرات زعفران بهتر است با اين تفاوت ها آشنا شويد.

https://igimex.com/food/fa/%D8%B2%D8%B9%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-2/

زعفران صادراتي ارزان قيمت


برچسب: زعفران صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۴:۵۷ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

بازاريابي پياز صادراتي با استفاده از فضاي ديجيتال آنلاين

يكي از مهمترين راهكارهاي بازاريابي براي خريد و فروش پياز، استفاده از فضاي آنلاين و رسانه هاي ديجيتال است. در طول دو دهه گذشته، تغييرات دنياي ديجيتال، ظهور وبسايت ها و فناوري اطلاعات موجب شده است تغييرات چشمگيري براي تمام كسب و كارهاي آنلاين فراهم آيد.

تجارت بين المللي نيز از اين قاعده مستثنا نبوده است. اگرچه در گذشته، تمام معاملات تجاري و ثبت سفارشات صادرات و واردات به صورت مكاتبه اي انجام مي‌شد اما اكنون، اين كار به طور كامل از طريق كانال هاي ارتباطي آنلاين ثبت مي شود. بنابراين به عنوان اولين راهكار براي ورود به بازار بين المللي در حوزه صادرات پياز و ساير ميوه ها و سبزيجات، استفاده از خدمات بين المللي اينترنتي است.

https://igimex.com/food/fa/%d9%be%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c/

قيمت پياز صادراتي

 


برچسب: پياز صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۳:۵۶ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

آيا روش هاي صادرات اين محصول به كشور هاي مختلف يكسان است؟

ارسال فلفل دلمه صادراتي، بسته به نوع نياز خريداران در كشور مقصد و همچنين فاصله آن كشور تا مرز ايران بستگي دارد و بر همين اساس ارسال اين محصول به روش هاي مختلفي از جمله هوايي و دريايي صورت مي پذيرد كه در هر كدام از اين روش ها، شرايط مساعد و يخچال هاي مخصوص براي نگهداري و سالم رسيدن محصول به دست مشتري فراهم است.

يك باور اشتباه كه شايد براي شما نيز جالب توجه باشد اين است كه عموم صادر كنندگان فلفل دلمه به منظور خريد فلفل دلمه صادراتي تنها به ارتباط با يك توليد كننده فلفل دلمه در ايران اكتفا مي كنند؛ اما اين گونه نيست! تناژ بالاي اين محصول يكي از مباحث تجارت فلفل دلمه اي رنگي صادراتي است! براي شفاف سازي مثال ساده اي مي زنيم…

زماني كه شما قصد صادرات فلفل دلمه اي رنگي به كشور هايي نظير عمان، كويت يا امارات را داريد عموما از روش حمل و نقل هوايي براي سريع تر رسيدن محصول به دست مشتري استفاده مي كنيد كه در حمل و نقل هوايي حداكثر تناژ مجاز براي بارگيري فلفل دلمه ۵ تن است.

همچنين براي صادرات اين محصول به كشوري نظير روسيه شيوه ارسال از طريق حمل و نقل جاده اي يا دريايي، مناسب ترين روش ارسال محصولي نظير فلفل دلمه است. در اين شرايط از كانتينر هاي يخچال دار براي سالم رسيدن محصول تا مقصد استفاده مي شود كه هر كدام از اين كانتينر ها به اندازه 14 تن فلفل دلمه صادراتي گنجايش دارند.

موضوع از اين جا آغاز مي شود كه براي تامين اين حجم از فلفل دلمه با كيفيت يعني 14 تن، كمتر گلخانه اي را مي توان سراغ گرفت كه قادر به تامين اين مقدار فلفل دلمه باشند. پس انتظار تامين اين مقدار فلفل دلمه تنها از يك گلخانه عاقلانه نيست؛ چرا كه حتي بر فرض مثال، گلخانه اي را يافتيد كه قادر به تامين اين مقدار فلفل دلمه باشد، بايد اين مسئله را در نظر بگيريد كه در مراحلي نظير سورتينگ و بسته بندي، تنها بخش كوچكي از هر تن، قابليت صادرات را داشته و با استاندارد هاي صادرات همخواني دارد.

از طرف ديگر زمان رسيدن محصول به دست مشتري از اهميت بالايي برخوردار است؛ چرا كه خريدار در زمان خريد فلفل دلمه انتظار دارد محصول صادراتي كه سفارش داده است در كمترين زمان به دستش برسد. براي اين منظور به شما توصيه مي شود اگر به تازگي در حرفه صادرات، آن هم مواد غذايي و سبزيجاتي همچون فلفل دلمه وارد شده ايد حتما براي رساندن سريع و تحويل با كيفيت ترين محصول به دست مشتري خارجي با چند گلخانه قرار داد بسته و بهترين شيوه بسته بندي و ارسال را انتخاب نماييد.

فلفل دلمه صادراتي قرمز


برچسب: فلفل دلمه صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۲:۲۸ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

گوجه صادراتي داراي چه مشخصاتي است و در خريد و فروش گوجه صادراتي به چه نكاتي بايد دقت شود؟

پوست گوجه صادراتي يا هر نوع ديگري از اين گياه كه به مصارف داخل كشور مي رسد، تا حد امكان بايد كاملا شفاف، براق و عاري از لكه و زدگي باشد. بنابراين از خريد و فروش گوجه كه اين خصوصيات را ندارد يا روي آن آثار تيرگي يا چين و چروك وجود دارد، خودداري كنيد. همچنين در صورتي كه همراه با گوجه صادراتي ساقه وجود دارد، اين ساقه بايد كاملا سبز رنگ باشد.

از نظر وزني، گوجه با كيفيت بسيار بالا، نسبت به اندازه خود سنگين تر است. يك روش ديگر براي تشخيص مرغوبيت گوجه صادراتي، بو كردن آن است. اگر در اطراف ساقه و برگ گوجه فرنگي بويي شيرين وجود داشته باشد، اين گياه از بهترين كيفيت ممكن برخوردار است.

از آنجا كه گوجه فرنگي در تمام فصول سال و در بسياري از غذاها و خوراكي هاي افراد كاربرد دارد، در زمان هايي كه امكان برداشت گوجه فرنگي از مزرعه وجود ندارد، اين گياه را در گلخانه پرورش مي دهند.

گوجه فرنگي گلخانه اي، گرچه نياز اشخاص به اين ماده غذايي نسبتا ضروري را پاسخ مي دهد، اما در نهايت كيفيت و طعم گوجه فرنگي مزرعه اي را نخواهد داشت. بنابراين، اگر به دنبال خريد و فروش گوجه هستيد و توانايي تامين قيمت گوجه بسيار مرغوب را داريد، بهتر است در فصل تابستان و ماه هاي تير تا شهريور اقدام به خريد اين محصول نماييد.

گوجه فرنگي مزرعه اي نسبت به نوع گلخانه اي آن داراي پوستي نازك تر، طعم و عطر بهتر و عمر كوتاه تر هستند. به همين دليل با وجود كيفيت پايين تر، گوجه فرنگي گلخانه اي به دليل ضخامت پوست آن، ماندگاري لازم را براي ارسال به مقاصد صادراتي دارد. براي دريافت مشاوره صادراتي به سايت شخصي محمدرضا شيخ بهائي مراجعه نماييد.

قيمت گوجه صادراتي


برچسب: گوجه صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۶:۳۸ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

اهميت بسته بندي مناسب فلفل دلمه صادراتي در چيست؟

يكي از بزرگترين دغدغه هاي مشتريان، سلامت محصولي است كه خريداري مي كنند؛ نگراني بابت آفاتي كه باعث خرابي محصول و وارد آمدن ضربه به اعتبارشان مي شود و همچنين فاسد شدن محصول در حين جابه جايي و… از جمله نگراني هاي مشتريان و مباحثي است كه در امر صادرات بايستي به آن توجه ويژه اي داشته باشيد.

همان گونه كه مي دانيد فلفل دلمه صادراتي حساسيت بالايي به تغييرات دمايي دارد و بايستي در شرايطي حمل شود كه از تغييرات دمايي و گرم و سرد شدن مكرر جلوگيري شود، چرا كه موجب نرم شدن و در نهايت خراب شدن محصول شما پيش از صادر شدن مي گردد. بنابراين بسته بندي و شيوه ارسال آن از اهميت ويژه اي برخوردار است.

اما بسته بندي مناسب نبايد تنها به منظور جلوگيري از فساد محصول صورت گيرد، بلكه لازم است شما با كمي خلاقيت و اجراي ايده هاي نو براي بسته بندي، نظر مشتري را جلب نماييد؛ چرا كه اولين گام براي رضايت و متقاعد شدن خريدار براي سفارش فلفل دلمه از راه بصري و تصوير اوليه محصول است.

https://igimex.com/food/fa/%D9%81%D9%84%D9%81%D9%84-%D8%AF%D9%84%D9%85%D9%87-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-2/

فلفل دلمه صادراتي

 


برچسب: فلفل دلمه صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۲:۱۴ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

اهميت بسته بندي مناسب فلفل دلمه صادراتي در چيست؟

يكي از بزرگترين دغدغه هاي مشتريان، سلامت محصولي است كه خريداري مي كنند؛ نگراني بابت آفاتي كه باعث خرابي محصول و وارد آمدن ضربه به اعتبارشان مي شود و همچنين فاسد شدن محصول در حين جابه جايي و… از جمله نگراني هاي مشتريان و مباحثي است كه در امر صادرات بايستي به آن توجه ويژه اي داشته باشيد.

همان گونه كه مي دانيد فلفل دلمه صادراتي حساسيت بالايي به تغييرات دمايي دارد و بايستي در شرايطي حمل شود كه از تغييرات دمايي و گرم و سرد شدن مكرر جلوگيري شود، چرا كه موجب نرم شدن و در نهايت خراب شدن محصول شما پيش از صادر شدن مي گردد. بنابراين بسته بندي و شيوه ارسال آن از اهميت ويژه اي برخوردار است.

اما بسته بندي مناسب نبايد تنها به منظور جلوگيري از فساد محصول صورت گيرد، بلكه لازم است شما با كمي خلاقيت و اجراي ايده هاي نو براي بسته بندي، نظر مشتري را جلب نماييد؛ چرا كه اولين گام براي رضايت و متقاعد شدن خريدار براي سفارش فلفل دلمه از راه بصري و تصوير اوليه محصول است.

https://igimex.com/food/fa/%D9%81%D9%84%D9%81%D9%84-%D8%AF%D9%84%D9%85%D9%87-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-2/

فلفل دلمه صادراتي

 


برچسب: فلفل دلمه صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۰:۰۹ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)