igimex igimex .

igimex

هر مثقال زعفران چند گرم است و قيمت زعفران صادراتي در بازار تهران چقدر است؟

لازم است بدانيد هر كيلو زعفران معادل 217 مثقال زعفران است كه بنا به كيفيت قيمت هاي متفاوتي دارد. قيمت يك مثقال زعفران صادراتي به موارد مختلفي از جمله: كيفيت زعفران، نوع زعفران، بسته بندي زعفران، شهر محل خريد زعفران و … بستگي دارد و قيمت خريد آن به صورت فله و يكجا با قيمت خريد زعفران يك مثقالي متفاوت است.

هر مثقال زعفران معادل 4.6 گرم است و قيمت زعفران يك مثقالي در تهران بسته به كيفيت، نوع زعفران، بسته بندي آن و محل فروش زعفران حدودا بين 50000 تومان تا 70000 تومان متغير است و به طور حدودي قيمت يك گرم زعفران در بازار تهران در پاييز 97، حدود 10000 تومان تا 16000 تومان است.

زعفران صادراتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۵:۲۱ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

قوانين صادرات عسل در جهان

دانستن قوانين صادرات عسل براي يك تاجر الزاميست. براي هر كاري خصوصا مبحث صادرات بايد همه جوانب در نظر گرفته شود و شخص صادر كننده آگاهي لازم در خصوص بازاريابي محصول در كشور مورد نظر، امور گمركي، مقررات و ترخيص كالا، اصول و چهارچوب حقوقي قراردادهاي بين المللي بازرگاني را به دست آورد.

همچنين براي صادرات عسل به كشور هاي مختلف بازرگان بايستي كارت بازرگاني داشته باشد تا بتواند در اين عرصه فعاليت نمايد. اگر قصد صادرات عسل به تركيه يا هر كشور ديگري را داريد در ابتدا لازم است مقصد را مشخص نموده و قوانين صادرات عسل آن كشور را بدانيد چرا كه هر كدام كشور ها قوانين و استاندارد هاي مخصوص به خود را دارند.

صادرات عسل به اروپا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۲:۴۶ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

نكاتي در مورد خريد و فروش زعفران

يك تاجر زعفران بايستي محصولي كه به خارج از كشور صادر مي كند را از تجارت هاي داخلي مجزا كند. بنابراين مي توان براي راهنمايي به دو مبحث زير اشاره داشت:

زعفران مصرف داخلي: زعفران هايي كه جهت فروش در داخل كشور عرضه مي شوند به صورت فله اي بوده و ميزان سفارش حداقل از 100 گرم به بالا پذيرفته مي شود. همچنين امكان ارسال برگه تاييديه آزمايشگاه مبني بر كيفيت و خالص بودن زعفران براي خريدار وجود دارد.
زعفران صادراتي: حجم زعفران جهت صادرات حداقل از يك كيلوگرم به بالا به صورت بسته بندي شده و يا فله اي بوده و با انجام كليه امور گمركي و تحويل در گمرك كشور مقصد امكان پذير است.

قيمت زعفران صادراتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۳:۰۱ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

قيمت خرما صادراتي

طبق آخرين به روز رساني در خصوص قيمت خرما صادراتي كه در تاريخ 19 سپتامبر 2019 به ثبت رسيده است، قيمت جهاني خريد و فروش خرما به ازاي هر كيلوگرم خرما، معادل 3/66 دلار آمريكا محاسبه شده است.

اين مقدار در مقايسه با روز قبل حدود 0/3 % رشد منفي داشته است؛ در مقايسه با هفته قبل حدود 2 درصد رشد منفي، در مقايسه با ماه گذشته حدود 1/7 % رشد مثبت و در مقايسه با سال گذشته نيز حدود 0/7 % رشد مثبت داشته است.

خرما صادراتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۲:۵۷ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

بازار خريد و فروش بادمجان صادراتي

درخصوص خريد بادمجان صادراتي، مسائل مختلفي مطرح مي باشد. مراحل كاشت بادمجان، مراحل برداشت و بسته ‌بندي، تعيين قيمت بادمجان با توجه به گونه ها و وزن بادمجان و البته ميزان و نحوه مصرف بادمجان در بازارهاي داخلي و خارجي، مواردي هستند كه وضعيت بازار اين ماده خوراكي را تغيير مي دهند.

به طور مثال، حدود ۹۸ درصد از انواع بادمجان كه در آمريكا توليد مي شود به بازارهاي داخلي ارائه مي گردد. حدود دو درصد باقيمانده از بادمجان به صورت خوراكي هاي فرآوري شده نظير بادمجان منجمد براي مصارف مختلف تبديل مي شود.

بادمجان صادراتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۷:۲۳ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

عوامل موثر بر قيمت خريد و فروش بادمجان

يكي از عواملي كه بر قيمت بادمجان تأثير دارد و به طور مستقيم بر قيمت فروش بادمجان صادراتي در بازارهاي بين‌المللي نيز موثر است، نحوه نگهداري انبارداري و حمل و نقل بادمجان در هنگام فروش است.

چنانچه شرايط استاندارد و بسيار مناسب براي حمل و نقل بادمجان از سوي كشورهاي توليد كننده و صادر كننده فراهم شود، محبوبيت اين محصولات غذايي در بازار هدف بيشتر خواهد شد و لذا افزايش صادرات بادمجان را به دنبال خواهد داشت.

اگر به هر دليلي نحوه نگهداري و ذخيره بادمجان ها در انبار با اختلال مواجه شود، محصولات به سرعت از دست خواهند رفت و همين عامل، فعاليت شركت هاي فعال در خريد و فروش بادمجان صادراتي در بازار را با ركود مواجه مي كند. در حال حاضر بهترين درجه براي نگهداري بادمجان حدود 8 تا 12 درجه سانتيگراد است. رطوبت انبار بايد حداكثر 95 درصد باشد. 10 تا 14 روز، آستانه استاندارد ماندگاري بادمجان ها در اين شرايط ثبت شده است.

بادمجان صادراتي ارگانيك


برچسب: بادمجان صادراتي، جيمكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۳:۰۱ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)