igimex igimex .

igimex

بهترين پرتقال صادراتي

پرتقال صادراتي را با ما بشناسيد! توليد مركبات در ايران هر سال بيشتر از سال پيش شده و در وضعيت مطلوبي قرار دارد. ايران با توليد بيش از 2 ميليون و 500هزار تن پرتقال توانسته است به ميزان بالايي پاسخگوي تقاضا در عرصه جهاني باشد.

براي جلوگيري از كاهش قيمت و زيان باغداران، وزارت كشاورزي در راستاي سياست بازار در برابر بازار، راه صادرات پرتقال را باز گذاشته و حتي احتمال پرداخت مشوق صادراتي هم وجود دارد. پرتقال صادراتي ايران يكي از پر رونق ترين محصولات به جهت صادرات به كشور هاي ديگر است و در اين ميان لازم است مهم ترين صادر كنندگان پرتقال را بشناسيد و جايگاه ايران را در اين عرصه  مشاهده كنيد.

پرتقال صادراتي زرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۰:۲۳ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

جعفري خشك صادراتي

جعفري خشك يكي از انواع سبزي خشك است كه با نام علمي Petroselinum crispum شناخته مي شود. گياه جعفري از خانواده Apiaceae است و ساير اعضاي اين خانواده ساير گياهان سرسبز خوردني شامل هويج و كرفس مي باشند. گياه جعفري، بومي منطقه مديترانه شرقي در درياي يونان است.

جزيره سيسيل در يونان و همچنين سواحل تركيه كه همگي متعلق به منطقه مديترانه هستند، خاستگاه گياه جعفري مي باشند. طعم بي نظير و عطر دلپذير گياه جعفري باعث شده كه مصرف جعفري خشك به عنوان سبزي خشك در جايگاه يك چاشني براي تهيه انواع غذاها به كار روند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۸:۳۲ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)

خريد و فروش بهترين برنج صادراتي ايراني

برنج صادراتي يكي از مهم ترين منابع درآمد زا براي كشورهاي توليد كننده و صادركننده اين ماده غذايي به شمار مي رود. برنج صادراتي، مهم ترين محصول غذايي انسان در جهان است كه به طور مستقيم بيش از هر محصول ديگر، منبع غذايي افراد بيشتري را تأمين مي كند.

برنج، سومين كالاي بزرگ كشاورزي در دنيا شناخته شده است. برنج، غذاي اصلي در سراسر آسيا است كه تقريباً نيمي از فقيرترين مردم جهان در اين مناطق زندگي مي كنند؛ مصرف برنج در مناطقي نظير آفريقا و آمريكاي لاتين نيز اهميت فزاينده اي پيدا كرده است.

خريد برنج صادراتي و فروش برنج صادارتي بسيار اهميت دارد؛ همانطور كه در جملات بالا نيز به آن پي برديد، برنج در حقيقت، بيشتر از نيمي از غذاهاي روزانه مردم را تأمين كند. آسياي شرقي، بيشترين ميزان برنج را مصرف مي كنند، بنابراين انتظار مي رود ميزان توليد و كاشت برنج در زمين هاي كشاورزي در اين مناطق نيز بسيار توسعه يافته باشد.

در مراجع و منابع مختلف، آمار و ارقام در سال هاي متوالي نسبت به صادرات برنج، قيمت برنج صادراتي و فهرستي از برترين توليد كنندگان و صادر كنندگان انواع برنج درج شده است. در اختيار داشتن اين آمار و ارقام ثابت مي كند كه بازار برنج صادراتي چگونه دچار تغيير و تحولات مي گردد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۳:۴۲ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)