igimex igimex .

igimex

حجم تولید و صادرات زعفران ایران چقدر است؟

لازم است بدانید تولید و صادرات زعفران ایران سال گذشته ۳۳۶ تن بوده که بخش عمده آن تحت عنوان زعفران صادراتی توسط تاجران زعفران به کشور های مختلف دنیا صادر شده است. بنابر گزارش وزارت جهاد کشاورزی، ایران سال گذشته ۲۰۳ تن زعفران به ارزش ۲۸۶ میلیون دلار صادر کرده است و به عنوان بزرگ ترین تولید کننده زعفران در دنیا حدود 90 درصد تولید این محصول را در اختیار دارد.

کدام کشورها مخاطب صادرات زعفران ایرانی هستند؟
کشور هایی نظیر عمان، روسیه، امارات متحده عربی، اسپانیا، ایتالیا، آمریکا، هند، فرانسه، سوئد، آرژانتین، عربستان سعودی، هنگ کنگ، بریتانیا و سوئیس از بهترین خریداران زعفران صادراتی ایران به شمار می روند به همین جهت اگر قصد صادرات زعفران ایرانی را دارید با یکی از واسطه های واردات این کشور ها وارد معامله شده و به سود خوبی دست یابید. اما از همه این ها مهم تر می توان به کشور هایی نظیر روسیه و عراق اشاره داشت.

خوشبختانه مردم این دو کشور میانه خوبی با کالای ایرانی دارند و در تمامی شرایط، حمایت خود از محصولات مرغوب ایرانی را بیان نموده اند مبحث صادرات زعفران به روسیه امروزه به طور چشم گیری سود آوری دارد و به دنبال آن می توانید روی صادرات زعفران به عراق نیز حساب باز کنید زیرا ارسال زعفران صادراتی به این کشور ها نیز رونق بسیار خوبی دارد.

https://igimex.com/food/fa/%D8%B2%D8%B9%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-2/

تولید زعفران صادراتی


برچسب: زعفران صادراتی، جیمکس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۶:۴۹ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)