igimex igimex .

igimex

خرید و فروش تازه ترین پیاز صادراتی 1402 با کیفیت و قیمت ارزان !

پیاز صادراتی یکی از منابع درآمد زای کشورها می باشد. مناطقی از جهان که قابلیت رشد و پرورش انواع پیاز را دارند، صادرکنندگان برتر انواع پیاز سفید، پیاز زرد و پیاز قرمز به شمار می‌روند.

ارزش فروش پیاز صادراتی !
میزان فروش جهانی پیاز توسط تمام کشورهای صادر کننده، چیزی حدود سه و نیم بیلیون دلار در سال ۲۰۱۸ به ثبت رسیده است. این رقم، سهم قابل توجهی را از صادرات پیاز در جهان نسبت به صادرات سایر میوه، صیفی جات و سبزیجات به خود اختصاص داده است.

فرایند صادرات پیاز و فروش جهانی نسبت به سال ۲۰۱۸ با ارزشی حدود ۱۰ میلیون درصد، رشد مثبت داشته است. همچنین بررسی ارزش پیاز از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ با رقمی حدود ۴ درصد رشد مثبت، موجب توسعه درآمد و رشد منابع اقتصادی کشورهای صادرکننده گشته است. از میان کشورهای جهان، کشورهای اروپایی در سال ۲۰۱۸ ، بیشترین میزان صادرات پیاز را از نظر ارزش دلاری با حدود یک و نیم میلیارد دلار برای خود ثبت کرده‌اند.

این رقم، چیزی بیشتر از یک سوم درآمد جهانی می باشد. این سهم بر اساس درصد صادرات، حدود ۳۵ و نیم درصد است. رتبه دوم کشورهای صادرکننده پیاز در جهان برای کشورهای آسیایی با سهم حدود ۳۲ درصد و برای کشورهای آمریکای شمالی، رقمی حدود ۳۰ درصد ثبت شده است.

خرید و فروش پیاز در کشورهای آفریقایی با سهم حدود ۱۶ درصدی بوده و کشورهای آمریکای لاتین به جز کشور مکزیک، سهمی حدود سه و نیم درصد از پیاز صادراتی را از آن خود کرده‌اند. کشورهای نیوزلند و استرالیا در صادرات پیاز، سهمی معادل دو و نیم درصدی را دارند.


برچسب: پیاز صادراتی، جیمکس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۷:۳۳ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)