igimex igimex .

igimex

خرید و فروش بهترین بادمجان صادراتی با ویژه ترین قیمت !

بادمجان صادراتی از خانواده صیفی جات و گیاهانی نظیر گوجه فرنگی و فلفل است. بسیاری از انواع گونه های بادمجان شبیه به محصولات زراعی گوجه فرنگی و فلفل کاشته می شوند؛ برخی از انواع بادمجان، بومی یک منطقه هستند؛ برخی دیگر به صورت گلخانه‌ای در شرایط کنترل شده کاشته می شوند.

بادمجان های بومی مناطق گرمسیر معمولاً گیاهانی هستند که در فصل گرما بهتر رشد می کنند و بنابراین نسبت به سرمای هوا آسیب پذیر هستند. بازار صادرات بادمجان، خرید و فروش بادمجان صادراتی در انواع گونه های مختلف در بازارهای جهانی بسیار مورد استقبال واقع شده است.

در حقیقت، این گونه مختلف بادمجان است تعیین می کند که شکل ظاهری و رنگ بادمجان‌ ها چگونه باشد؛ به عنوان مثال، انواع بادمجان مشکی، بادمجان قرمز و بادمجان سفید، گونه های رنگ روشن و تیره هستند. همچنین فروش بادمجان در شکل های مختلف به صورت بادمجان های تخم مرغی شکل، بادمجان گرد و بادمجان های دراز و کشیده در دسترس است. قیمت بادمجان صادراتی با توجه به رنگ بادمجان، گونه گیاه و شکل آن متغیر است.

در برخی از مناطق، مصرف انواع بادمجان صادراتی بنفش رنگ با شکل دراز و کشیده متداول است و در برخی موارد نیز از بادمجان های گرد برای مصارف مختلف استفاده می‌شود. انواع بادمجان که در کشورهای آسیایی تولید می شود تقریباً دارای شکل کشیده و دراز هستند و البته برخی از گونه ‌های بادمجان گرد نیز در میان آنها دیده می شود. یکی از عوامل موثر در قیمت بادمجان صادراتی، میزان عرضه و تقاضا در بازار است.

از نظر تغذیه ای، بادمجان ها خوراکی های کم چربی، پروتئین و کربوهیدرات هستند؛ بادمجان حاوی مقادیر نسبتاً اندکی ویتامین ها می باشد و سرشار از مواد معدنی بوده و ویتامین های B1 و B6 و مس، منگنز و پتاسیم در بادمجان وجود دارد. مصرف روزانه مقدار مشخصی از انواع بادمجان صادراتی می تواند حدود ۱۰ درصد از فیبر روزانه بدن را در رژیم غذایی روزانه تأمین کند.

 

بادمجان صادراتی


برچسب: بادمجان صادراتی، جیمکس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۲:۰۷ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)