igimex igimex .

igimex

گوجه صادراتی دارای چه مشخصاتی است و در خرید و فروش گوجه صادراتی به چه نکاتی باید دقت شود؟

پوست گوجه صادراتی یا هر نوع دیگری از این گیاه که به مصارف داخل کشور می رسد، تا حد امکان باید کاملا شفاف، براق و عاری از لکه و زدگی باشد. بنابراین از خرید و فروش گوجه که این خصوصیات را ندارد یا روی آن آثار تیرگی یا چین و چروک وجود دارد، خودداری کنید. همچنین در صورتی که همراه با گوجه صادراتی ساقه وجود دارد، این ساقه باید کاملا سبز رنگ باشد.

از نظر وزنی، گوجه با کیفیت بسیار بالا، نسبت به اندازه خود سنگین تر است. یک روش دیگر برای تشخیص مرغوبیت گوجه صادراتی، بو کردن آن است. اگر در اطراف ساقه و برگ گوجه فرنگی بویی شیرین وجود داشته باشد، این گیاه از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است.

از آنجا که گوجه فرنگی در تمام فصول سال و در بسیاری از غذاها و خوراکی های افراد کاربرد دارد، در زمان هایی که امکان برداشت گوجه فرنگی از مزرعه وجود ندارد، این گیاه را در گلخانه پرورش می دهند.

گوجه فرنگی گلخانه ای، گرچه نیاز اشخاص به این ماده غذایی نسبتا ضروری را پاسخ می دهد، اما در نهایت کیفیت و طعم گوجه فرنگی مزرعه ای را نخواهد داشت. بنابراین، اگر به دنبال خرید و فروش گوجه هستید و توانایی تامین قیمت گوجه بسیار مرغوب را دارید، بهتر است در فصل تابستان و ماه های تیر تا شهریور اقدام به خرید این محصول نمایید.

گوجه فرنگی مزرعه ای نسبت به نوع گلخانه ای آن دارای پوستی نازک تر، طعم و عطر بهتر و عمر کوتاه تر هستند. به همین دلیل با وجود کیفیت پایین تر، گوجه فرنگی گلخانه ای به دلیل ضخامت پوست آن، ماندگاری لازم را برای ارسال به مقاصد صادراتی دارد. برای دریافت مشاوره صادراتی به سایت شخصی محمدرضا شیخ بهائی مراجعه نمایید.

قیمت گوجه صادراتی


برچسب: گوجه صادراتی، جیمکس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۶:۳۸ توسط:poorya موضوع: نظرات (0)